Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. März 2008

Country of origin, brand image perception, and brand image structure

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 20, Heft 2, S. 139-155

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#215. Februar 2023

L'interaction odeur‐goût et ses effets marketing sur la perception et la consommation des produits diététiques

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 40, Heft 3, S. 356-368

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#315. November 2011

The dual impact of traditional and national cultural values on expatriate ethnic groups' attitudes and willingness to buy

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 23, Heft 5, S. 626-640

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#48. April 2014

On the use of structural equation modeling in marketing image research

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 26, Heft 2, S. 315-338

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft